ikväll äter jag efter tallriksmodellen

image127


efter min egen tallriksmodell. orkade inte sätta på ugnen och göra typ pomme chateau eller liknande så jag skippade helt enkelt den lilla detaljen. så det blev rätt och slätt entrecôte med tzatziki och massa grönsaker och grejer. mumsigt! tzatziki måste ju vara de grekiska gudarnas gåva till världen. det är så jävla gott! kräsen som jag är så äter jag ju inte vilket kött som helst, haha nä ärligt va det den enda köttbiten på hela ica maxi som inte såldes i flerpack. och jag va ju väldigt ensam ikväll (vääääldigt synd om mig nu) så jag fick ta den. minimorötter är ju så mycket godare än vanliga, visst är det skumt. för egentligen är dom väl antingen genmanipulerade eller stora svarvade morötter. har inte lyckats hitta någon som faktiskt vet svaret på det där än. kiwi är ju sjukt gott och framförallt fräscht. men man blir lite svullen i halsen, fick efter ett tag svårt att andas så jag lämnade resten. smart my! en annan sak man kan se på min tallrik är väldigt stora bitar, inget finhackat här inte. det har med orken att göra. jag orkar fan inte stå och finhacka allt. det går ju ändå sönder i magen så att säga.

har även sett nina frisk ikväll. bra filmen. eller helt okej faktiskt. men det var ändå något som fastnade. så den var väl rätt bra ändå kanske. dög för mig en trött kväll som denna helt klart.

nu blir det snart bedtime, jobb imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback