helnöjd!

image133 image134

image135 image136

image137 image138

eftersom min digitalkamera har slutat att fungera så var jag tvungen att ta alla bilder med min dator, vilket också medför att jag är med på alla bilderna. haha. njut av min vackra nuna eller något i den stilen. hahahahah. jaja.




jag är faktiskt riktigt nöjd efter den här helgen. den har präglats lite av att få eller köpa saker :)
i fredags var det familjepizza med kattis som gällde. haha varför vi alltid tror att vi är så jävla hungriga är ett mysterium för vi har aldrig någonsin ätit upp mer än hälften. haha sjukt roligt, men men. efter pizzan gjorde vi lite stretchövningar. bra för smidigheten helt enkelt. haha.
i lördags var det kent. mycket bra konsert må jag säga. efter kent blev det centrum och en liten sväng på bongo. helt okej kväll faktiskt, skojigt att emma var hemma också! sen ett plus i kanten till leffe, jag fick en fin adam tensta plansch av honom. trots att många gjorde sitt bästa för att förstöra den kom den hem hel och välbehållen. haha skrattar bäst som skrattar sist!
i söndags var det till att gå upp tidigt och åka till hufvudstaden. jojomensan. vi skulle gå på moderna museet och titta på andy warhol utställningen. me like. jag gillar verkligen popkonst. satt i videorummet och tittade på gamla filmer hur länge som helt. tex fifteen minutes med andy och gäster som debbie harry och jerry hall och andra coolingar. och bäst av allt är serien på mick jagger. jag får verkligen rysningar i hela kroppen av den. stora stora olika bilder på mick. hur coolt som helst. bättre än de gamla vanliga marilyn monroe som för visso är sjukt snygga de med, men mick jagger serien är det något speciellt med alltså.
sen var det middag på kvällen och efter det gick jag och mia och tog en öl med lolo på ett litet hak på söder. myspys. jag gillar att ströva omkring där och bara gå in och ta en öl på såna där små ställen. roligt att träffa lolo med, men hon kommer nog hem nästa helg så då kan jag träffa henne en lite längre stund än denna gången :)
idag gick vi upp tidigt och gick på stan, helt oväntat va. my är ju som vanligt fattig, men man lyckas ju hitta lite billig skit att få med hem ändå hihi. köpte en fin lite röd tunn jacka/tröja ja whatever på monki, dessutom är det en liten rolig plastficka där fram som man kanske kan ha legitimationen i när man går ut eller något ;) köpte även en söt liten sparbössa där på monki. måste ju börja spara lite pengar för sjutton.
sen vandrade jag till h&m och inte helt oväntat hittade jag ju grejer även där. men det blev bara ett linne med döskalletryck som fick hänga med hem, dessutom knyter man det i ryggen så det var häftigt. syns inte jättebra på bilden men så är det iaf.
sen handlade jag lite annan skit på lagerhaus. två örngott och lite klistermärken och ett anteckningsblock med texten "just write it down or forget it forever" vilket passar mig perfekt för jag glömmer alltid bort saker som jag tänker på mycket men sen när jag vill komma ihåg har jag givetvis inte skrivit ner det.
sen åkte vi hem och det var väl bra det för annars hade jag haft minus fem miljoner på mitt konto. och när jag kom hem väntade ett litet paket i brevlådan :) min hamburgertelefon! wiiiieee. och den funkar hur bra som helst. jag har redan tvingat alla i min familj att ringa till den från deras mobiler och tvärtom. haha hur roligt som helst. om ni ringer hem till mig nu kan ni räkna med att jag svarar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback