gräv gräv och gräv

mån - ons har ju som sagt handlat om gräv. sjukt roligt faktiskt.
idag fick jag och rebecka själva (alla andra var tre eller fyra förutom anna och danielle som också hade avhoppare i sin grupp haha) leta efter en person. allt vi fick av vår lärare var ett registreringsnummer. klockan 9 satte vi igång och när klockan var två visste vi allt som gick att veta, nästan, om denna person, hans fru, hans f.d. fru, hans barn, hans barn med andra kvinnor och hans ekonomi, fastigheter, bilar, lön, uppdrag, jobb, var han levt innan och mycket mycket mer. och då hade vi hunnit driva omkring lite, fikat och ätit lunch. det är verkligen häftigt hur mycket man kan få reda på om man bara vet hur man ska gå tillväga. vi blev dock lite besvikna. vi hade ju hoppats på att hitta något riktigt skandalöst men icke icke. han hade inte ens några betalningsanmärkningar eller något. fast det är klart. vi visste ju hur många miljoner han var god för så då kanske man inte har det. haha. coolt iaf.

sen gick jag ner till stan, för jag ville köpa godis och jag tänkte att lite motion innan det skadar ju aldrig. det var då ärtsoppan gjorde sig påmind. jag borde veta bättre egentligen. ingens mage mår ju bra av det och framförallt inte min. haha. men vad gör väl det. jag tappade kanske ett hekto eller så. och det är ju bra. haha.

nu sitter jag och funderar på om jag kanske kanske ska titta på ett avsnitt two and a half men. det är ju skoj. men först måste jag tända en brasa för jag fryser ihjäl snart. tack mamma och pappa för att jag fick rummet med flest ytterväggar. haha.

have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback