glidmedel?!

det var ju inte så skönt. och det här med laxering är ju inte min grej alls alltså. och glidmedel, nja jag vet inte jag. men nu är det iaf över för den här gången. de tappade mig på blod också. alltid lika skojigt. först kom ingen blod alls och sen kom det så mycket att det aldrig slutade rinna. det var skoj. jag tycker ju till skillnad från många andra att det är skojigt med blod. så det får gärna rinna från min arm om det vill det. men sköterskan tyckte inte att det var lika roligt. för han var ju tvungen att få stopp på det. men efter en massa massa papper och tryck slutade det tillslut. vi han diskutera en del undertiden. bla feminism och min t-shirt med dita von teese på, helt spritt språngande naken. det var skoj. haha. sen sa han att om han skulle bli modell skulle han va tvungen att träna så in i helvete. han sa faktiskt så. haha. ja det är alltid lika roligt på sjukhuset.

nu har jag precis tittat klart på hur man blir av med en kille på tio dagar. hann inte se klart den igår. jag somnade visst. ååh den är alltid lika bra. men nu ska jag nog kanske träna eller nåt. om jag orkar.
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback