"får det lov att vara en chokladpinne"

idag har jag provat kläder inför sändningen imorgon.
kattis har suttit med sin dator här och pillat med sin blogg. vi har lanat lite så att säga. haha.
vi har även upptäckt att vi är jävligt roliga och kattis är resistent mot mig. vad jag än säger så skrattar hon bara. det är förmodligen som vi sa en gång i tiden. folk tycker om oss, men inte samtidigt. haha.
min blogg har även fått en ny design och jag har äntligen valt kläder till sändningen. jag är sjukt nervös. kommer förmodligen skita ner mig. bäst jag tar extra många av mina piller som jag fick av min skumme läkarkontakt så att jag med säkerhet inte bajsar ner mig. kommer iofs inte bajsa på en vecka men det får man väl kanske ta.
vi har kollat på björn gustafssons klipp också. han är så sjuuuukt rolig.

nu är det dags att skjutsa hem kattis. hon pratar som en robot och försöker härma nemo i hitta nemo när han ska säga att han bor i en anemon....annemeem anemememnen annenem anemony. haha. okej nu kallade hon mig för gollum. nu får hon åka hem.

see you out there kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback