bra uppfinning!


image128min syster fick en väldigt bra grej i julklapp. en pincett med lampa i. hade ju sett sådan förut men aldrig använt någon. men det är verkligen bra, för jag blir alltid förbannad när jag plockat ögonbrynen hemma med ljuset från höger och sen kommer till någon som har ljuset in från vänster. då ser man ju precis alla de strån man missat. superirriterande. men nu mina vänner har jag upptäckt den här magnifika lilla saken och nu är jag aldrig irriterad på små strån på vänstra ögonbrynet. haha. så himlans bra va! jag måste införskaffa en sådan nu, det är ett måste!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har oxå tänkt länge på om jag ska köpa en sån eller inte. Men om du nu säger att den är bra, så ska jag nog slå till ;) Snart kommer jag hem med våra byxor!! Hur kul när det egentligen! Jag måste köpa mig en vit långarmad tröja. Jag tror att det skulle passa bra till. Och nytvättade Converse...... Förresten så ser din mat god ut :) själv stinker jag vitlök av all aioli jag ätit. Mums! See you snart.

2008-02-03 @ 11:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback