still no sleep

jag kan verkligen inte sova.
har tittat på film. kände mig lite gråtmild så det blev love acutally. bra vid jul och allt.
sen fastnade jag lite på msn och snackade med en gammal vän(?). sen fastnade jag lite på cecilia blankens blogg och nu har jag suttit och kollat in eventuella idéer till tatueringar. jag kommer aldrig att somna. funderar på att tvätta men då väcker jag nog hela huset. skulle kanske kunna lägga mig och läsa en bra bok men jag har verkligen ingen lust. trött är jag inte.
satt även och kollade in skor. kände att jag behövde fler?! hittade dessa godingar. var ju lite förtjust i topshops liknande modell men den tog ju slut rekordsnabbt och de här är väl nån slags kopia av topshops kan jag tro. snygga är de iaf!


(bild från biancofootwear.se)


nej jag borde ju verkligen sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback