ödet fortsätter att skratta mig rakt i ansiktet

sov i min klänning från utgången i lördags för andra natten i rad. okej jag kanske måste ta och sluta leva det här så kallade rockstjärnelivet och ta mig i kragen. men när jag tog av mig klänningen imorse så ser jag vad märket på klänningen är; sparkle & fade. tack för det ödet! det var väl precis så jag kände mig i lördags och söndags. haha. jag orkar inte med mig själv längre. nu ska jag hoppa in i duschen för sen ska jag och pappsen åka och kolla på julklapp till mig.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur snygg är jag på alla bilder då. Men det är ju lite charmen i det hela ;)

2008-12-22 @ 19:55:35
Postat av: Anonym

Yo! Kan du göra en såndär youtube-till-mp3-grej till mig? Moneybrother - Brännö serenad. Me love you long time.

2008-12-22 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback