nu har jag vaknat till liv

shit vilken helg det har varit. veckan som gick hade vi otroligt mycket att göra och jag jobbade riktigt långa dagar.
i fredags var det bara till att gå upp tidigt och tagga till, det var ju final! och gud vilken final sen, det var så jäkla bra!!
efter finalen var det bara till att börja rigga ner. jobbade till klockan två och efter det så fick även jag gå på efterfesten. sjukt skoj. vågade dock inte dricka mer än två öl eftersom jag inte hade sovit ordentligt på en vecka och stressat runt och burit på tunga grejer så man vet ju inte riktigt hur kroppen reagerar på alkohol då så det blev lugnt för mig. var hemma vid fem och somnade in som en liten bebis och vaknade upp på lördagen ungefär vid tvåtiden endast för att förpassa mig till soffan och somna igen framför tvn...skönt.

nu idag vaknar jag av att hellan ringer och väcker mig så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ta mig till stan för att möta henne. får se om jag kanske kan handla lite julklappar idag, har ju inte gjort det än.

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback