ledig dag



idag har jag varit ledig. det var väldigt skönt faktiskt. sov länge och sen gick jag upp och duschade och klädde på mig i lugn och ro.
har inte gjort mycket vettigt idag. har inte ens orkat laga mat. gjorde mig en kopp varm choklad bara. när jag skulle hälla i lite små marshmallows i koppen som topping föll halva påsen ut så det blev helt överfullt. men gott var det. :)

skulle fika med sami idag. (jag vet att han gillar när jag skriver om honom i bloggen så därför vara jag tvungen att skriva detta nu haha) gick på stan lite innan för att inhandla julklappar men jag hittade inte en enda, men nu har jag lite uppslag och idéer iaf så det är ju bra. ett steg i rätt riktning. hade iaf en mysig fikastund med den lilla herren som just nu praktiserar på hill & knowlton. jag ville veta allt hur det var och vad de gör men jag fick inte veta nåt. boooring. haha.

nu ska jag hoppa i säng. jobbdag imorgon.
sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback