hem ljuva hem?!

jaha då var man tillbaka i jönköping. men bara över julen så det är ingen ångest här inte. eller jo lite.
men det ska bli kul att träffa lite folk ikväll ändå. även om jag har varit ute och festat med mina workmates på både efterfest och slutfest så är det kul att komma hem till polarna. kände mig så ensam när jag satt på tunnelbanan på väg hem från festen iförd min vida vida klänning och högklackat. haha.



ikväll ska jag och kattis byta julklappar också. undra vad jag ska få?! har verkligen ingen aning. spännande! hon vet ju å andra sidan inte vad hon ska få av mig heller. haha. ja gud ja jag är så seriös med mina julklappar i år. inte. men men de är ju användbara hur som helst och det är väl alltid positivt?

nu måste jag hoppa in i duschen. ska till systemet med katrine. ses i dimman. bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur bra blev julklapparna egentligen?! ;)

2008-12-21 @ 10:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback