en sockerbagare hon bor i staden



idag har jag bakat pepparkakshus ihop med pappa.
vi gjorde en kopia på vårat hus. haha. okej det blev lite snett och vindt men vad sjutton. det blev ganska likt iaf. ja det tycker jag nog. sen gjorde jag även mamma och pappa. pappa fick en liten snutt och mamma fick världens boobies. nej jag har inte växt upp än! haha.

var även på stan idag och skulle inhandla glansiga leggings. hittade två sorter och kunde inte bestämma mig så jag tog båda. bra med valmöjlighet. hittade en en snygg och riktigt het bh som jag var tvungen att slå till på. fråga mig inte varför men jag kände för det helt enkelt. den kommer att forma mina redan alltför välformade bröst till gudomliga saker. haha.

nu ska jag städa rummet. guuuud vad roligt!

Kommentarer
Postat av: Katrine

men för faaaasen! nu har du 4par glansiga leggings och jag inga. vart hittar du alla?! tjalla nu, för jag måste köpa ett par imon :P

2008-12-24 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback