dagen idag är en annan dag

typ som style by mats-mats; gårdagens dagens.

juldagen är ju alltid juldagen. typ som nyårsafton. lite väl överskattad sådär.
och hur kommer det sig att jag aldrig har vaknat upp på annandagen utan att må illa?! det är fan lustigt.

vaknade upp halv åtta och sprang ut i köket för att dricka vatten. då hör jag en ynklig kattis viska fram att hon ville ha vatten. så jag hämtade vatten åt min fru och kröp ner i hennes varma säng. hade tröttnat på att trängas i soffan vid det laget.

vaknade upp flera timmar senare av att pappa ringer och säger att han står utanför med bilen. tack för den. då hade ju iofs alla gått och kattis var på jobbet. hur kan jag inte ha vaknat av att alla har gått då?! hur som helst. åker hem med pappa och tar en titt i spegeln. det syns inte att jag har blivit skallad men det känns. att det känns. sinnes.
i mitt 22 år långa liv har jag aldrig blött näsblod, igår var första gången. haha. så om det var blod på dansgolvet på bongo kan det ha varit jag. skyldig :S

nej men seriöst talat så var gårdagen helt okej. det var skojigt och jag mådde illa när jag vaknade och hade en bula i pannan. det talar väl för sig självt tror jag?!

dock måste jag snart sluta dricka alkohol. jag vet ju aldrig vad som händer härnäst. inte bra.
vem försöker jag lura? det kommer aldrig att hända.


nu kommer jag alldeles strax att somna väldigt gott. shalallili.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback