bakis söndag och storhandling med bästa lolo



har äntligen fått igång min lilla lampa. köpte glödlampor innan när jag och lolo var och storhandlade. vi var sjukt duktiga och gick runt till de olika affärerna och kollade var de hade bäst och billigast varor. mkt bra gjort av oss. haha. köpte bland annat ett kilo kycklingklubbor för endast 17 kronor. galet va?! sen köpte jag även lite annat onödigt smått och gott som minimarshmallows, det är ju så gott att göra varmchoklad och toppa med såna. innan vi vår storhandling satt vi på bagel deli vid fridhemsplan och fikade och gjorde inköpslistor. gud vad vuxet av oss :)
passa även på att köpa en växt som jag tänkte försöka hålla vid liv, han var väldigt fin i färgen så han förtjänade en snygg kruka så det fick bli en silvrig mönstrad sak. mycket vackert.



nu ska jag lägga mig i soffan och titta på entourage. hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback