back to black

igår var det galej. igen. som sagt, här lurar man inte sig själv inte.
förfest med grabbligan från förr. det var faktiskt så jäkla roligt. kändes som att gå på gymnasiet igen. sen bar det av till bongo och på vägen tappade vi några. men på bongo mötte vi andra gamla vänner så det var lite ge och ta där. kvällen kändes faktiskt som en andra juldag och det gråter man ju inte över.
promenade hem idag i skyhöga klackar och ett frostlandskap som gnistrade i solen var helt okej. men varför bor vi på ett berg?! passade även på att ta en tur in på kyrkogården. jossan tyckte att vi behövde snacka lite med dem. jag tog henne på orden och ställde mig och började tjata. hon menade visst i tysthet. nåväl.

citatet från igår står larre för:
"jag var nere i alex nedre regioner och så fick jag en stöt"

(det var mycket roligare om man var där, precis som vanligt haha.)

nu håller jag på att packa. lämnar jönnet för stockholm imorgon. inte fel ändå.
pizza med (riktig) kebabsås står på schemat ikväll, måste äta det en sista gång nu.

see ya wouldn't wanna be ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback