ångest ja tack



ja ni ser ju själva. bakfylleångesten är total. eller man kanske inte riktigt ser ångesten men jag tycker ändå att man kan skymta den i mina ögon. sminket sitter inte där det satt igår och peruken är på sne och ja allt är bara otroligt jobbigt idag. det blev en jäklans fest igår och jag tog tillslut taxi hem. fråga mig inte varför. chauffören ville att jag skulle betala i natura, jag sa nej, fick resan gratis. kattis ringer och undrar varför jag åkte hem med hennes nycklar, hon och emil hämtar mig i taxi. ja ni förstår ju hur det var. helt sinnes att jag ens överlevde. jag har väl en minnselucka på sisådär en till två timmar.

men idag har jag och kattis försökt bota ångesten med pizza, godis, cola, chips, gräddfil som stått ute sen igårkväll och guitar hero. ja jo men alltså det funkade. inte. kattis fick lite uträttat iaf och klippte linda, jag sov. skönt!

nu är jag iofs aspigg och är lite sur över att jag inte har nåt tv-spel att sysselsätta mig med. så är det alltid. så himla orättvist. jag har alltid velat ha ett tv-spel men aldrig haft något. buuhuuu. haha okej dax att växa upp. hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback