081227 - update från förr

kommer ni ihåg den här listan jag gjorde i november? nu ska jag se hur det har gått för mig, inte så bra som jag ville troligtvis.




(teckenförklaring; x = ska gå! ♥ = vill vill vill! ♣ = skulle vara skoj! ♦ = inte nödvändigt, men skoj! ? = nej!)

v.48
lördag
[♥] mustasch pappa ville inte gå, synd

v.49
fredag
[x] idol final (jobbade så ja jag var ju där)
[♣] afasi&filthy (jobbade ju som sagt så nej missade den)

v.50
måndag
[♥] n.e.r.d (pengar? nej.)
onsdag
[♣] razorlight (tid? nej.)
fredag
[x] idol grand finale (jobbade igen ja, sjukt mäktigt live)
lördag
[♣] millencolin (jag hade verkligen velat se båda dessa akter men min kropp sa nej efter fredagens jobb)
[♥] timbuktu

v.4
torsdag
[♦] the rasmus
fredag
[♥] chris brown

v.5
torsdag
[♥] backyard babies

v.6
onsdag
[♦] sebastien tellier

v.9
tisdag
[♣] bloc party

v.10
måndag
[?] skolan börjar igen



so far so good. eller? jaja. jag känner mig ganska nöjd ändå trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback