längesen nu

ja det var ett tag sen nu. har varken haft tid eller ork. har jobbat sex dagar i veckan hela sommaren. inte så kul men pengar kommer väl att flöda in snart hoppas jag.

i övrigt har det inte hänt så mycket. köpte massa grejer på asos för ett tag sen som jag tänkte visa upp. mycket fina grejer faktiskt. annars så händer inte mycket mer än att jag åker till grekland imorgon bitti och skolan börjar nästa onsdag. det är väl så kul det blir tror jag. jaha jaha. ha det bra!



fin fin betsey johnson väska, skärp liknande det sarah jessica parker hade i satc filmen, höga och sköna lackskor med fin insida :)

sen klickade jag hem lite till men eftersom det var presenter och alla inte fått sina än så kan jag tyvärr inte visa detta.

Kommentarer
Postat av: Happyfejset

Världens bästa presenter!!!!!

2008-08-12 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback