vip kväll och inköp

idag har man inte gjort mycket nyttigt. himla skönt. bokat biljett till sthlm, packat lite, tvättat lite, solat lite, fikat med jossan, shoppat lite. ja det var väl ungefär det. gott.

det var vip kväll på out company. och eftersom jag redan är så fattig och har cirka femtio par skor som jag inte använder så tänkte jag att jag kunde åka ut dit och kolla. sagt och gjort. kattis hittade en jacka och jag hittade ett par skor. mm fint. det blev ett par rutiga hilfiger tygskor. det kan alltid gå åt i sommar. väldigt fina tyckte jag. fina tyckte mamma men undrade om de verkligen passade till alla mina kläder eftersom de var rutiga. men sen i nästa sekund kom hon på att jag ändå nästan bara har svarta kläder. haha bra mamma!

nu ska jag packa klart lite och sen ska jag faktiskt kolla på ett lipstick jungle avsnitt och sen sova.
jobba imorgon och på torsdag bär det av mot hufvudstaden...

image181

mina nya väldigt välbehövliga skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback