vackert väder och i en buss

jaha då var man på väg mot sthlm då.
solen skiner som aldrig förr och jag sitter i en buss. tack. jag skulle verkligen behöva lite färg. men men.
hoppas att det blir fint väder imorgon så att jag kanske kan sitta på någo uteservering i solen och ta en kall öl eller två. fint det!
jag återkommer med hur det gick med ölen.
förresten så kom jag på idag att jag var tvungen att gå till provtagningscentralen innan jag åkte iväg. proven skulle vara inne en till två veckor innan operation och eftersom jag kanske kommer hem på torsdag först så var jag ju tvungen att göra det illa kvickt innan jag åkte. blev lite stressigt men så är det ibland. det känns som att sköterskan tappade mig på allt blod. sex eller sju rör tog hon. galet. men jag har så bra blodkärl så det går fort haha. fast hon sa att det börjar bli lite slitet. så nästa gång kanske jag måste ta i ett annat. fast förra gången så tog de i samma och då kom det inget alls förrän efter ett bra tag och sen vägrade det sluta rinna. lustigt det där. nåja. skulle visst lämna fler prover men det kunde jag göra när jag kommer hem igen. det är ju ändå såna jag fixar själv så att säga. jag sa att jag tyckte att det var äckligt. sköterskan höll med. lite onormalt på nåt vis. det var vi överens om. haha. ja så kul kan man ha en torsdag förmiddag. gott det.

ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback