sooooool

solen lyser himlen är blå
vad det är skönt att leva då.....



det är så himla skönt väder idag. jag har bara legat ute hela dagen och tagit det lugnt och lapat sol. mm gott. igår firades hv i rådhusparken. givetvis gick jag och kattis dit i solskenet och drack varsin corona på vägen. inte helt fel. sen var det ju bara det att vi blev lite mer sugna på öl och det var ju så himla fint väder så vi var ju liksom bara tvugna att gå någonstans och dricka lite mer öl. så vi gjorde det. o'learys blev det och vi fick en bra plats vid ett högt bord nära baren och öl beställdes in tillsammans med nachokorgar och sen dundrade hv-spelarna med respektive och barn in. det var väldigt trevligt. lance ward hade en av de sötaste ungarna. verkligen supergullig. säga vad man vill om pappan men lillkillen va söt iaf. sen blev det sent och då bestämde vi oss för att det var dags att gå hem. så då gjorde vi det. och ni sitter jag här och har nog lyckats bränna mig lite till och med. är lite röd på halsen men vad gör väl det. det blir nog en bra grund inför sommaren tror jag haha.


...torsdag kväll - sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback