soon now very soon we are going to see the king

eller ja typ inte. det där är väl egentligen en kristen låt. men jag ska ju till hufvudstaden och då kanske man ser kungen. troligtvis inte men ja ni fattar. jag får iaf träffa unga fröken dane och kanske hellan om inte oskar slukar henne. man vet ju aldrig riktigt säkert med folk med pojkvänner haha. nästan packat färdigt också skönt det. kan sova länge imorgon, typ.

schemat blev lite ändrat dock. skulle jobbat 17-21 men klockan var visst 23.30 när jag väl kom därifrån. men men det gör väl inget, mer pengar till mig :)
det var en lugn kväll idag ändå. jag och en till delade på honörsbordet, skönt. sen åt jag en väldigt söt efterrätt och sen gick jag hem. bra avslutning på kvällen.

sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback