sköna söndag

sitter i lolos lägenhet och röker, funderar på att stoppa in en snus under läppen också.
har precis ätit en pizza och ska nu bara göra en inpackning och sen ska vi titta på film. fint det!

ledig imorgon, hur bra kan det bli? bättre med sol och varmt och shopping. oh ja. det blir nog inte shopping imorgon, nej då! haha. hade ju hoppats på att kattis skulle komma hit imorgon men nu gör hon ju inte det så jag får väl klara mig ändå på min shoppingrunda. sajber ska plugga till sin tenta så det blir ingen shopping för henne inte. jag tror nog även att det kan bli en sväng förbi ben&jerrys ståndet och köpa en glasskula chocolate therapy.

nu ska vi titta på filmen.
ses i jönnet på torsdag igen.
surt? ja!


(mor&far jag antar att ni förstår ironin i det övre stycket?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback