såhär snygg vill jag va

image183

hon är faktiskt himla häftigt om jag får säga det själv.

förreste var jag nere i källaren nu och hittade ett par favvoskor som jag glömde bort igår att jag hade. jag har alltså närmare sextio par. detta är sjukt. jag får verkligen inte köpa fler nu. inte inte inte! och dessutom ska jag nog skriva ett testamente. mamma och kattis får ärva skorna. mamma kan ju ha vissa och kattis vill väl ändå bara ha dem som mamma inte vill ha. typ pumps med nitar tror jag passar bättre på kattis än mamma. haha. syster har ändå så stora fötter så hon kan inte ha dem. hon får la ta kläderna antar jag. undra vem som ska få kafka och alla andra böckerna? någon som behöver lära sig lite kanske?! bukowski böckerna ska jag definitivt testamentera till någon pryd. hmm. haha. det slog mig nu när jag tittade upp mit bokhyllan att en bok saknas. vem har min dita von teese bok?! skumt. kan verkligen inte komma på. är det du kattis? hospitality ridern kan jag nog donera till qvarnström. faktiskt. bara för att jag är väldigt snäll. skivorna får ni slåss om, det är ändå inga rariteter. resten kan nog slängas faktiskt. det är ändå inget värdefullt. kanske lite porslin och sån skit men ändå.

nu är det dags för mig att åka till jobbet. jippi för fan!

Kommentarer
Postat av: K.

Våga inte skylla på mig! Jag är ingen tjyyyyyyv!! Så det så. Kan du testamentera dina fina påslakan till mig också? Haha.

2008-04-23 @ 19:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback