i really like my profession

jajemen. fick erbjudande idag om biljett till popadelica+lön för att skriva om det. tackade my nej? såklart inte! fint som snus. jajemen. hihi.

sen även har jag ju fått ett till mycket fint erbjudande. det är inte så mycket egentligen men det är ändå en chans med en fot in i branschen. jobba med idol 2008. men ofcourse myran går i skolan så hon kan ju inte men sen ringde de och frågade om jag iaf inte ville va med i gbg när de spelar in audiotion avsnittet från gbg. och det ville jag såklart. dit kan jag ju åka och det är ju bara en dag eller två. hihi. det dumma är bara att det infaller samma dag som två girls har födelsedagsparty så jag kan nog kanske inte gå på det då. men samtidigt. detta är ju vad jag vill jobba med så då kanske man måste prioritera att visa framfötterna och inte en fest. men det är surt.

nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mig och plugga jävla skitlagar som jag aldrig lyckas komma ihåg. bläää. men prov på måndag så det är väl bara att genomlida och sen är det ju faktiskt över.

sov gott.

Kommentarer
Postat av: mixi

våran fest :(
Men jag ger dig grönt kort att åka ! ;)

Postat av: Katrine.

Jag vet. Sjukt snygg! Jag skulle fått vita kardborre egentligen för HON tyckte det var snyggast haha.. Men dom satt inte lika bra. Så dumt, nu måste jag sova med mina fula bruna liksom ;)

2008-04-03 @ 11:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback