good old jönnet...

då var man hemma igen. efter en hektisk men sjukt rolig vecka var man back in town så att säga. men jag börjar redan sakna det. tur att jag får åka till sthlm nästa torsdag och jobba lite igen. det som har varit roligast med allt är att jag verkligen har fått vara med och göra grejer. se grejer som inte alla får se och så vidare. dessutom vet jag saker som ni andra inte vet. nanaanana. haha. bryr sig någon egentligen?! haha jaja. jag är iaf glad och nöjd.

nu ska jag verkligen sova ut och plugga tills jag drar till sthlm. fint det.

dags för en dusch. jajemen. ses.

image180
lite nöjd kanske då...

Kommentarer
Postat av: kisset

Mina knän börjar liksom skaka lite! Mmm, yumiie, gott gott är det enda jag kan säga! Dessutom, helt ovetandes, har jag ju sett honom tre ggr haha. Två gånger med Kamera och en gång som Juvelen. Mee like. Haha

2008-04-17 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback