estocolmo i mitt hjärta

jag gillar verkligen sthlm, jag skulle verkligen kunna tänka mig att flytta hit!
jag skulle nästan kunna köpa/hyra en lägenhet här för det känns som om jag pendlar just nu. nu har jag varit här torsdag - torsdag, sen åker jag upp igen den tolfte och stannar två nätter, sen ska jag förhoppningsvis upp igen i slutet av maj igen. och jag är inte ledsen. delvis för att jag gillar staden så otroligt mycket och dels för att jag gillar "jobbet".
det var faktiskt lite sorgligt idag när vi drack champagne och producenten tackade alla. jag började inte gråta men det var nästan så det kom fram en liten tår i ögat. och det blev inte bättre av att lilla anna började gråta, hon är så go. hoppas att det blir slutaudition för min del också. de som har praktiserat på hela turnén går ju givetvis före men om det skulle finnas en liten plats över blir jag himla glad. kul att jobba med alla igen ju. det är bara att hålla tummarna nu.

imorgon åker jag hem och jag har nu precis ätit pizza och städat i lolos lägenhet. nu är det fint här, nästan. har dessutom lämnat en liten tack-/födelsedagspresent till henne som jag hoppas att hon kommer uppskatta. men det tror jag nog att hon gör. hihi.

nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback