en måndagkväll i göteborg

nu har jag precis diskat färdigt. emma och jag har lagat mat. eller emma lagade spagetti med köttfärssås och jag tittade mest på. därför diskade jag :)
idag har vi varit på stan och shoppat. först gick jag till emmas skola som ligger i slottskogen. så jag tittade på pingvinerna och pelikanerna och sälarna på vägen. sen gick vi från skolan till stan. emma hittade massor jag hittade inget. det var ju skoj. men jag får väl helt enkelt spara mina pengar till sthlm då.

hektiskt schema nu,

tisdag: idol gbg
onsdag: idol gbg
torsdag: åka hem, jobba på elmia på kvällen
fredag: ledig
lördag: jobba på krauta
söndag: jobba på krauta
måndag - onsdag: ledig (jobba med personporträtt)
torsdag: eventuellt åka till sthlm
fredag: absolut måste åka till sthlm
lördag: idol sthlm
söndag: idol sthlm
måndag: ?
tisdag: personporträtt klart

det är så långt jag vet än så länge. men det kommer garanteras fyllas på innan nästa vecka är över.

nu är det dags för sängen.

tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback