80-talet var kul men jag tror nog kanske inte att det är något för mig ändå

image175 image176

80-tals festen var rolig. det var galet. men jag tror nog ändå inte att det är något för mig. jag kände mig så himla konstig när jag var på väg hem framåt halv tre och gick själv på juneporten och var den enda iförd tights och body. haha. men det var skoj ändå.
det vore även trevligt om jag kunde avsluta en utekväll utan att träffa på människor som får mig att gråta, eventuellt fortsätta träffa dessa människor men utan att gråta. jag vet inte. det är nåt fel på mig. r i min klass sa att det var modigt eller om hon sa starkt att gråta in public, jag vet inte riktigt om jag håller med. jag ser det mer som ett tecken på att jag verkligen visar att iaf inte jag vann. haha. jaja. nog om det. fick även ett nytt smeknamn, sms-kungen, tack så jäkla mycket p. haha.
usch och fy. jag känner att efter denna helgen så är det kanske ändå dags att lägga upp krönikan som kom i den nytryckta tidningen igår :)

so long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback