nyinköpt

1. 2.

            Cardigan       Halsband från H&M

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Snyggt halsband, cool cardigan. Vart har du raggat upp den?

Postat av: Katrine

Gör Him det? What the fuck. Det har jag missat isåfall!! Tur att jag
har dig ;) haha. En promenad ikväll kanske? Förresten har jag fått en till Kent låt av Jake the Snake. Du vet. Pussiluss

2007-09-18 @ 14:20:43
Postat av: Cat

haha neeeerd. du är ju alltid steget före. har du inte märkt det förän nu?! crazy fool. kom vi fram till sen hur "förän" stavades? jag stavar såhär iaf. så är det med det. och därmed basta!
Förresten så tycker jag att hon bruden i Miami Inc är så cool så jag ska nog börja kalla mig för Cat. Hon heter ju det haha.

2007-09-19 @ 22:22:43
Postat av: Cat ;)

Jaa hälsa henne från mig och fråga om hon kan skissa nåt snyggt som lakks kan göra sen haha. vågar du gå dit med farsan i släptåg då? eller ska du bara säga att du ska på en shoppingtur ;) haha.

2007-09-21 @ 13:08:50
Postat av: Anonym

By the way. mailade du henne om lägenheten??

2007-09-21 @ 13:10:39
Postat av: mixi

Haha.. Herregud vilken kväll.. Kommer du inte ihåg vad vi pratade om på väg till Claras?!
Jag kommer ihåg allt, det är ännu värre. haha, då är ångesten som störst!
Ses vi nästa helg igen ?? ;) haha

2007-09-24 @ 21:51:10
URL: http://Frokenstrengberg.blogg.se
Postat av: mixi

Hahaha.. Du kommer inte ihåg ?
Jag sa " My kan inte du spy på *piiiip*"
Du sa " det har jag redan gjort "
Vet inte hur mycket sanning det var i det, men jag uppfattade sjukt kul iaf.
Vila? Man lever bara en gång..

2007-09-25 @ 10:02:03
URL: http://Frokenstrengberg.blogg.se
Postat av: mixi

Haha, herregud vilken kväll..
Du pratade med massa folk från min mobil med va?
Och stort tack för du hämtade min jacka?! för det var du eller ?
haha

2007-09-25 @ 16:30:46
URL: http://Frokenstrengberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback