konstig sinnesstämning

alltså jag vet inte. jag har fortfarande bloggtorka. fast egentligen har jag så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud. men det är som om hjärnan inte vill släppa ut dem riktigt. kanske för att hjärnan vet mycket bättre och vet att vissa saker kommer att skada människor och vissa saker borde man bara hålla för sig själv. men ändå. jag känner en viss frustration och jag vet inte varför. jag borde ha gått ut i helgen och druckit alltför mkt så jag hade glömt vissa grejer. men istället satt jag hemma i fredags och väntade. det slutatade med att jag åkte ner själv till vip och hyrde film och köpte godis. jag kände mig som världens mest tragiska människa. tur att jag hade cola hemma så jag inte behövde köpa det också. det hade varit toppen att komma dit ensam klockan nio och köpa godis och cola och hyra en film. haha. jaja. hur som helst så var jag inte mindre tragisk på lördagen. jag väntade och jag väntade och jag åkte ner till vip (fast det heter ju faktiskt videomix nuförtiden iofs?!) och lämnade tillbaka filmen från gårdagen och sen åkte jag till meddo och solade en kvart. mest för att jag inte hade något bättre för mig. en kvart är alldeles för lite tid för att jag ska bli brun men ändå. det var iaf väldigt skönt att ligga där i värmen bara. sen åkte jag till ica maxi och köpte cola, godis och en bok. alltså hallå förstår ni, en bok!!! var det mer tragiskt än en film eller? ja det var det! men sen åkte jag hem och kollade på fotbollen och då kom malin till mig. vi hade en trevlig liten afton. vi åkte ner på stan efter fotbollen och kollade in läget. vi såg en man bli arresterad av polisen, tror vi iaf. haha. men nu funderar jag på att duscha faktiskt. ja det ska jag nog göra. kanske basta lite också. jag ångbastade i fredags när jag hade tränat, det var skönt. och i lördags morse bastade jag vanlig torrbastu när jag vaknade. mys. ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback