jkpg hösten nollsju

jag förgås. jag orkar inte mer. jag har både bloggtorka och skrivkramp.
usch. jag gillar inte att ha skrivkramp. på fredag kl 12.00 sharp ska reportaget vara klart. kommer mitt att vara färdigt då? nej. deadline means deadline. dead=död. fattar ni. buuhuuu.
idag tittade jag på extreme home makeover och grät en skvätt också. antingen så har jag blivit blödig eller så gör man program som berör mer nuförtiden. nåväl. det kan bero på att jag har mens också. jag börjar ju fan gråta när jag tappar smörkniven på golvet. fast idag åt jag inte frukost. sen så sa iaf pressfotografen att några av mina bilder var fina. det var bra. jag menar 2 av 5 är ju bättre än inga alls i mina ögon. mm så är det. ha. sen så åt jag jätte många marmemackor på fika rasten. sen kl 18.15 spinnade jag. det var jobbigt. och nu har min svenska urartat i något som jag vet inte vad. förresten hur böjer man att häda. jag hädade idag? nej det låter konstigt. min syster gjorde det idag iaf. hon öppnade en colaburk, tog en klunk och sen hällde hon ut resten. hur kan man göra så? det borde vara lag på att man inte får hälla ut cola som inte är avslagen och varm typ. fy fy fy! itne bra! nej om jag skulle lägga mig och sova kanske. ska nog läsa lite i mansons bok först. den verkar bra såhär långt. nej nu måste jag sova. ska ju trots allt läsa om tryckfrihet och pressfrihet hela dagen imorgon. roligt ja. lajbans. sen lite svenska ovanpå det. yiiihoooo. nej nu måste jag sova. ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback