väldigt kort om pengar nu!

okej vi var ju ute efter tv-sändningen i onsdags.
imorgon blir det nog mest idol med godis o cola. ganska bra för ekonomin ändå.
på lördag blir det arosfortet, middag på twin och lite alkohol. inte heller bra för ekonomin.
och nu ska jag ha statsvetenskap om två minuter. den lektionen brukar oftast handla om ekonomi. om lektionen bara kunde hjälpa mig med att hushålla med mina pengar. himla dumt! jaja. bara jag har pengar kvar tills den 18e så jag kan shoppa lite i sthlm och umgås med mina friends då räcker det för mig. för sen när jag kommer hem kan jag leva fattig till den 25e igen.

pussiluss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha bååååda. det har jag alltid velat laa la la. skynda hit det är så tråkigt utan sällskap... see ya

2007-10-12 @ 19:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback