teknisk är jag, eller iaf lite

jag har de senaste två dagarna inhandlat diverse tekniska prylar.
en macbook, en router och ett nytt bredband med modem.
lyckades my installera något? nej!
fast nu mina väner lyckades jag få igång allting på samma gång. det enda som ska göras nu är att ansluta mias dator till nätverket. och emma fick hjälpa mig lite med tex hur man får på internet. haha. pinsamt.
killen på telia skrattade åt mig för att jag inte kunde installera routern. haha fast jag hade rätt. jag sa klart och tydligt at det saknades en ingång på mitt modem. haha skrattar bäst som skrattar sist. jag fick rätt och fick ett nytt modem och uppgraderade samtidigt till ett nytt bredband, lite snabbare lite billigare. kul att man satt och tryckte på ett gammal skit bredband som kostade mer än ett nyare bättre. svårt val för mig?! skulle jag ta ett nytt bättre billigare eller sitta kvar med den dyra skiten. haha. så jag gick nöjd därifrån med ett nytt och kom hem och kunde installera router och allt. prima grejer det!
nu hoppas vi bara på att detta funkar ett tag till. hihi.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback