radiosändning och bilköp

idag har vi lekt och sänt radio i skolan. jag har på så vis upptäckt att jag är totalt oförmögen att vara seriös. jag är verkligen skit duktig på att snacka sex och annat snusk men läsa telegram är inte min grej helt enkelt.

"och nu inrikes:
två ungdomar rånade i måndags en affär. de bakband kassörskan och tog alla pengarna.

över till utrikes:
sudans utrikesminister chskngon meddelade igår att han fått en inbjudan till burma i november...."

förstår ni att jag inte han säga såna där saker och låta seriös fortfarande. haha. speciellt uttala svåra namn och såntdär. helt sinnes. det går bara inte. däremot att påa låtar och tjata lite skit i mellansnacket det går bättre det.

"i studion har vi håkan och my.
det var allt för oss ikväll.
klockan är 22.15 och det är läggdags.
det är en arbetsdag imorgon också.
och såhär innan läggdags ska ni får höra chet baker - let's get lost
tack för oss.
god natt!"

sjuuuukt bra improvisation. nooot. haha. jaja. man blev ju bara inkastad i studion utan manus. vad ska man göra liksom. det är bara att tjöta. hojhoj.

ikväll har jag och chippen åkt runt till olika människor som vill sälja sina bilar. jag har mest tittat på iofs men ändå. chippen har krälat runt på knä och varit under och över bilen. men nu har vi iaf hittat en bil åt pappsingen. en röd volvo. en exakt likadan som hans blåa fast röd. hans favorit volvo i ny tappning. och i denna funkar även allting och det finns ingen silvertejp. haha. nästan lite synd, jag gillar dyken.

nu längtar jag efter louise och emma!

Kommentarer
Postat av: Katrine

i know about skivlagret, tror du jag har missat det :P haha.. Glömde bara nämna det i mitt inlägg. Jag var så lyrisk över att ha hittat den andra sidan haha..

2007-10-18 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback