long time no skrivet

det var riktigt längesen nu. eller ja egentligen inte så jätte jätte längesen men ett tag sen iaf.
egentligen borde jag plugga. har massor av skit att plugga till men helt plötsligt så finns det så mycket intressantare saker på internet. t ex facebook, blogg, nyheter ja till och med lunarstorm framstår som intressant. även om jag inte besökt den sidan på kanske tio år.

i söndags var jag och kattis på bio. lite spontant sådär. vi va ute och gick och sen sa vi nä men om vi skulle ta en bio. och då gjorde vi det. det blev råttatouille. ganska rolig faktiskt. fast det är nästan roligast när kattis ska uttala namnet. :P
igår blev det mest besök på skandia och stan. inte något vettigt egentligen. orkade inte ens träna. så jag tänkte att jag skulle ta igen det idag genom att plugga jätte mkt och träna ikväll. och i eftermiddag ska även jag och pappa åka ner till stan och titta på en dator till lilla mig. så bra så bra.

i övrigt händer ju inte jätte mkt roligt i mitt liv. har spelat min första fotbollsmatch någonsin. en turnering faktiskt. ganska roligt även om jag kanske var sämst av alla någonsin men men. som en kille i en annan klass sa till mig: varför är du med när du är så dålig? haha jadu han visste inte vad att ställa upp för laget betyder. sen förlorade han också. haha. rätt åt honom! men det blir nog inga fler fotbollsmatcher för min del. det var min första och min sista. ja jesus. träningsvärken va ju total dagen efter. men vi lindarade den med alkohol så det gick bra ändå.

nej nu ska jag ta mig i kragen och duscha och sen plugga. fint det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback