jag är aldrig ensam!?

jag blev utmanad. okej. vad gör jag när jag är ensam? jag är aldrig ensam. jag är ju för fan schizofren?! nåväl:

när jag är ensam brukar jag gå omkring naken i mitt hus. fast det gör jag å andra sidan när jag inte är ensam också. men jag tror att jag är nudist egentligen, eller exhibitionist eller nåt sånt.

jag brukar även tvätta och hänga tvätt när jag är ensam. det är konstigt för det händer nämligen aldrig annars om någon är hemma. men det är skönt att vara själv i tvättstugan och sortera och hänga och sådär.

när jag är ensam pratar jag också med mig själv ganska mycket. eller mitt andra jag. jag brukar härma röster och säga ganska dåliga skämt. och då skrattar jag hejdlöst. detta brukar oftast ske när jag hänger tvätt. vet inte varför men det är väl bättre akustik i tvättstugan.

annars brukar jag väl göra det vanliga som de flesta gör när de är ensamma. typ sjunga vansinnigt högt och fantastiskt dåligt. men hallå, jag sjunger hellre än bra! :) sen finns det givetvis mycket mer som jag gör när jag är ensam men skulle jag berätta det skulle jag bli skickad till rehab eller psyket eller någon annan instans, något liknande en kurort kanske?

så nu måste jag ju utmana några andra då. och många har ju redan blivit utmanade så jag utmanar få men väldigt väl utvalda:

lollise.blogspot.com
mollefjolle.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback