hata eller ogilla

vet ni vad. alla killar jag någonsin tyckt om ser sådär sjukt bra ut när dom är lite trashy och äckliga nästan. jättedumt. verkligen. det är konstigt. och varje gång jag tänker på dom så blir jag bajsnödig. jag tror att det är mitt undermedvetna som på något lustigt sätt försöker säga till mig att nu är det slut på det här UT MED SKITEN. men ändå. likt förbannat så tänker jag på det igen. och tittar på bilder. och blir arg. lustigt beteende.

"little boy little boy you should close your eyes,
 that blue is getting me high"

Kommentarer
Postat av: cat

Uuuuuut med packet!! Bra att du vågar ändra texten haha. Snart är det december. Ännu bättre, snart är det lördag. Dränka sorger??

2007-10-02 @ 22:06:13
Postat av: lindap

Du har blivit utmanad ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback