blogg blogg blogg

det är inte ens så roligt att blogga längre. som ni kanske märkt. jag har ju inte skrivit på länge. usch. känner mig inte på topp. inte alls faktiskt. vill åka iväg på semester. skulle vara skönt.

förövrigt är ju livet ungefär lika tråkigt som vanligt. varken det ena eller det andra. deppar lite, skrattar lite. ja sådär ungefär. men kan ju uppdatera er lite. mitt liv har varit ganska så händelselös sista tiden. på den fronten händer inte mycket. på spritfronten har det iofs gått lite bättre. var ute förra helgen. slutade med att en oerhört snäll angelica fick forsla hem mig. att dricka för att döva är aldrig bra.
i skolan har vi som vanligt haft tv tidning och radio om vartannat. jag suger just nu på alla tre punkterna. dessutom är jag sjuk just nu så ja tv går ju itne så bra för mig. inte just nu iaf. jaja. jag får väl börja plugga språk och flytta utomlands eller något.
annars har jag haft lite dispyter med folk i klassen. eller snarare diskussioner. ja, jag tycker ju inte som de andra och då blir det så. men jag tar itne illa upp så får hoppas att inte dom heller gör det. idol har börjat igen. vilket förhoppningsvis kan få igång mitt skrivande lite. jippi!
snart är det dax att åka till sthlm!!! det längtar jag till. spend some quality time med lolo och emma. me like!
nämen annars är allt verkligen precis som vanligt. mycket tråkigt samtidigt som allt kan vara mycket roligt. kattis malin o angelica får fortsätta att stå ut med mig och jag med dem ;)
jönköping saknar en pub dit man kan gå när man känner sig ensam och deppig. här i stan finns ingen bra pub som man bara kan sitta i baren och dricka några shots och glömma allt. eller eventuellt träffa nya förmågor. skulle man gå till den lokala puben skulle folk skratta åt en för att man var ute själv. så det blir inget med det!

nej nu ska jag nog göra något vettigt. kanske läsa en bok? har läst ut en bok idag som jag hade börjat på sen innan och så läste jag ut en pocket idag med. mycket böcker nuförtiden. det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback