sömnbrist

inget för veklingar.
jag kan inte sova!
jag har ont i magen.
imorse vaknade jag halv sju för att jag hade så ont.
halv sju! jag har aldrig någonsi tidigare vaknat så tidigt av mig själv, förutom den där juldagen det där året då jag aldrig riktigt hann somna innan jag fick springa till toan igen.
ja usch. det var lite mycket tequila den gången också, och champagne och helrör. fy sjutton. jag kom hem la mig i sängen, varje hel timme var jag uppe på toa, ända fram till nio på morgonen. aldrig mer blanda tequila sprit cider och champagne. haha.
men åter till mitt problem, magen. bläääää. ska det aldrig sluta. det är ju inte direkt så att man får nån bonus heller, typ som viktnedgång. usch usch usch vad dåligt av kroppen. jag som alltid brukar säga att det alltid kommer något gott med det onda. haha vilket skämt!

förresten så blir det inget miami för min del över nyår. mamma vill inte. hon vill åka till berlin. vem väljer berlin före miami?! det måste ha med övergångsåldern att göra. eller så är hon tokig på riktigt.
jag får vara hemma med mina vänner istället vilket iofs inte är fy skam om man får dricka så mycket sprit man vill. för jag gillar inte att fira nyår. det blir alltid så tråkigt ändå. i år ska jag va sket packad och ha mysbyxor på mig. skönt!

nu ska jag nog försöka sova. har ju trots allt bara sett fem avsnitt av grey's ikväll. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback