jag har mensvärk, det är direktsändning allt kan hända

jag säger det igen, jag har mensvärk.
de som skrattade och sa att man inte spyr när man har mens hade fel.
för jag gjorde det idag. det var längesen nu men imorse gjorde jag det igen.
det är synd om mig!
fixade datorn idag i alla fall. och så fick jag hjälp av killen där nere på machuset med lite frågor jag hade. han är snäll han. bra det. för det är ju inte alltid jag förstår allt. haha. mycket teknik nu.

pluggar till tentan nu. jag vet en som kommer att få underkänt iaf. och hennes namn är my. kul ja. inte!
men vad ska man göra. man kan ju inte lyckas jämt. hujeda mig.

nu ska jag plugga sen ska jag nog kolla lite på tv. är det inte csi idag?

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback