we're not enemies we just disagree...

...me and my mind

om jag skulle säga exakt vad jag tyckte och kände just nu skulle jag inte ha några vänner kvar.
därför nöjer jag mig med att säga så mycket som att det är inget farligt och jag bara funderar. no further questions. egentligen finns det just nu bara ett fåtal personer som jag faktiskt vill umgås med. och om jag inte vill umgås med dem så vill jag åka långt bort och umgås med någon helt främmande.

egentligen så tror jag inte att det finns någon som känner mig. inte helt. möjligen en, kanske två på sin höjd. men hur fan ska man kunna begära att någon ska känna mig när jag knappt gör det själv. nej jag kan därför inte klandra någon.
usch vad ingenting är som jag vill. det är dumt. men egentligen orkar jag inte sitta här och skriva om det heller. jag vill bara ut och rensa tankarna. ja det blir nog så.

"jesus was emo too"


Kommentarer
Postat av: Anonym

"I call you, they call you
everyone´s calling you my better half.
I know you, they don´t do, nobody will ever do
but we don´t care
Still waiting, not creating, everything we do
it´s better when we´re two
Don´t take it, like i fake it, everytime
I try to say that I love you
you see, Life is a road, that is windning and dark,
but I swear, cross my heart so are you
Life is a road, that is windning and dark,
but I swear, cross my heart so are you
Now you know it´s true, I believe in you,
yeah, you know it´s true, I Do Care For You"
Jag tror du vet att den här låten är speciell för mig... Och det är du med. Hoppas du vet innerst inne vad du betyder för mig. Även om jag är dålig på att säga det. My i mitt hjärta. /K.

2007-05-20 @ 23:57:17
Postat av: louise

känns som att vi ska hyra en gråtfilm, köpa alldeles för mycket godis och läsk samt då och då bege oss ut och promenera. sen kan vi spy galla på folk eller bara sitta bredvid varandra. sånt där som vi gör bäst du vet.

2007-05-21 @ 09:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback