var gick det fel?

någonstans på vägen var det något som gick fel och min lilla byrå där jag förvarar mitt smink började se ut som en crime scene. eller är det bara jag som tycker det? den här bilden skulle kunna vara med i ett avsnitt av csi eller något. kanske criminal minds. ganska sjukt.
image50
hur som helst. nu ska jag åka och jobba. jag får berätta om helgen då lolo fyllde år en annan gång. för jag har itne hunnit göra det än. tyvärr. det var nämligen en galen kväll. även om mitt horoskop inte hade förutspått det innan denna gången. ni får alltså vänta lite till på den berättelsen. den som väntar på nåt gott!

Kommentarer
Postat av: louise

jag älskar att du bloggar igen! väntar såklart med spänning på berättelsen om helgen som gick. so nice! jobbar du imorgon kväll? puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback