torsdag / middag / imorgon avslutning

idag är det torsdag. och jag ska snart bege mig ner till skolan för en avslutningsmiddag. det ska nog bli trevligt. jag ska ha min nya klänning på mig. den där från det där märket på h&m som jag aldrig kommer ihåg vad det heter som vi inte har i jönköping. hur som helst.

imorgon är det skolavslutning. sen är man fri åter igen. denna gången med mindre läskiga känslor men inte desto mindre blandade känslor för det. för nu kommer åter frågan igen. vad ska man göra nu? jag har tänkt lite och lite till och en massa mer. och jag kommer bara på massa olika nya grejer att göra hela tiden. först ville jag göra säsong, sen ville jag plugga jornalistik, sen om jag inte kom in ville jag göra säsong, sen ville alla flytta till olika delar av landet och då funderade jag på att flytta med, sen ville jag göra säsong, sen nu vill jag resa, kanske ensam kanske med någon. beror på om någon vill hänga med. jag har ju alltid sagt att jag inte vill åka till thailand och sådär som alla andra. men nu har jag reconsidered och bestämt mig för att det skulle vara trevligt ändå. just för att jag vill komma iväg och kanske också komma till lite varmare breddgrader och sådär. bara ligga på en strand och slappa dagarna i ända. det skulle passa mig perfekt. men vi får väl se vad som händer.

just nu känner jag bara att en whiskey cola skulle sitta fint. men jag har ju ingen cola hemma och dessutom så kan jag ju inte dricka innan jag åker till min kristna skola. hur skulle det se ut?!

jag får väl bejaka mina alkohol intressen i helgen istället. typ imorgon. ja för då ska vi ju ändå ut med klassen. bra det!

pratade med angelica innan. malin och madde missade planet. så nu får hon inget besök. stackars henne. fast å andra sidan kommer det alltid nåt gott med det onda, det pratade vi om. hon klarar sig nog. det brukar hon göra den där tokstollan. hon kommer ju hem om ett inte så långt tag också. eller det är ju långt kvar på ett sätt men på ett sätt inte. vi skulle behöva ha hem henne nu. blanda upp och röra om. ja så är det.

jag var kanske lite elak mot kattis igår också. hon kanske inte förstår mig men om hon förstod mig skulle hon nog kanske inte tycka att jag var elak. men jag vill ju bara inte behöva förlora henne. vad ska jag göra då? malin är ju skitbra på att ta sina nödvändiga grejer. då kan väl hon också göra det. för om dom två försvinner då har jag bara lolo och emma kvar. och hur ska dom orka underhålla mig hela tiden. nä det går ju bara inte.

jaja ska väl ta tag i mitt liv och sminka mig lite kanske. så jag inte kommer för sent till middagen. hej hej, puss puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kanske missade att du var elak mot mig igår. För jag tog det inte så iaf. Om du menar det vi pratade om utanför farmor? Förlåt. Jag var inte riktigt mig själv just då.. Det är så svårt allt det här! Du förlorar inte mig, om jag får ha kvar dig, förstås? /K.

2007-05-24 @ 18:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback