mkt att göra nuförtiden

jag har verkligen ingenting att göra just nu. ibland har jag alldeles för mycket att göra och ibland har jag alldeles för lite att göra. häromdagen var en sådan dag då jag hade för lite att göra. så då pillade jag som vanligt lite med datorn. det blev ett konstverk, en bild som har fått namnet egocentriske andreas eftersom han fotar sig själv på en piedestal. haha. sjukt roligt. även om han egentligen inte fotar sig själv på riktigt utan jerry faktiskt stod på piedestalen egentligen. ganska roligt. man kan göra mycket med photoshop.
 


annars rullar väl livet på som vanligt. skolan slutar på fredag. jag vill tatuera mig mer. jobb hägrar. fötterna ömmar. pengarna är slut. ja man måste väl säga att livet faktiskt är precis som vanligt. aldrig något nytt. tråkigt värre men man finner sig i situationen. man måste ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback