lately i've been.......

jag har helt enkelt haft så mycket skolgrejer att göra så ibland har jag inte hunnit prata med mina vänner. träffar ju iofs kattis, lolo och malin ganska mycket. men de andra hinner jag inte ens prata med. typ angelica hinner jag sällan prata med. det är ju inte så billigt att ringa henne heller och jag hinner typ aldrig sitta vid msn nuförtiden. dumt det där. jaja. snart är det sommar och då ska man väl hinna iaf prata med sina vänner hoppas jag.

usch är lite rädd inför måndag. jag kommer aldrig klara det där jäkla antagningsprovet. man får väl be till gudarna att det går bra.

nej ikväll ska vi unna oss en utekväll. typ som vi aldrig göra annars :S haha. det blir iaf krauta fest på o'learys. de kan nog bli fint. så därför måste jag börja sminka mig och klä på mig och dricka vin nu.

bra hej.

Kommentarer
Postat av: louise

tönt! klart du klarar provet. duh! ha en fin kväll. själv ska jag poppa loss, haha. gisses vad fyndig jag är :) puss

2007-05-05 @ 18:02:20
Postat av: Anonym

Du är en kille fran sverige :p som ar lite speciell for mig. vet dock inte vart allt leder men de aterstar o se nar ja kmr hem. =)haha ja jag fattar nog lite va du menar ska se om de finns nat sant. :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback