blå vägen hem

du och jag i skuggan av en bar
jag vill inte veta vad du har i ditt glas
vi är samma sort och i samma båt
tårarna kommer när natten blir lång

damernas dans
kvällen blev sen
men var ska man bli av när de stänger klockan tre
du petar i maten och torkar en tår
du tar min hand du vill härifrån

hej hej vad ser du hos mig
ingenting alls
du vill ha nånstans att sova inatt
jag vet hur det är jag är likadan
vi tar den blå vägen hem...

kärlek och svek är hårda ord
men är man två
kom nu med mig jag har nog ett glas
jag hade en vän som lämna ett kvar
hej hej vad har du att säga
ingenting alls
lika som bär i en kolsvart natt
säg ingenting för jag vet hur det är fatt
blå vägen hem
vi tar den blå vägen hem
lång lång väg att gå igen
blå vägen hem
vi tar den blå vägen hem

(möjligen missat lite text / my)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback