baksmällan är total

jaha nu var skolavslutningen över. klassen är lämnad. men det var iaf en hejdundrandes avslutningsdest. big bongo intogs av svf studerande och magnus lägenhets lämnades i spillror. men kul var det. cykeln döptes till ronald av lolo eftersom han så snällt cyklar på fem röda till mc donalds och inhandlar massor av cheeseburgare. mums! markus och my lekte asfalt, osynligt glas m.m precis som vanligt haha. lolo förstod precis som vanligt ingenting men lika glad var hon för det :) det är nog därför vi gillar henne så skarpt. på det hela taget var det en lyckad kväll. stina och my kanske inte skulle tagit den där sista shoten på bongo men v ad gör väl det. undra om det var minttu shotsen som gjorde fyllan denna gången också? man vet ju aldrig riktigt säkert. alla svf:are var fulla och glada (man kan inte tro att vi gick på en kristen skola) och när natten smög sig på och klockan nästan var tre så gick jag, lolo, markus och daniel hem, uppför hela jävla dunkehalla backen. men ronald tog mig på en säker tur hem.

ikväll är det inte riktigt lika roligt. det är lördag jag är bakfull och ensam. kattis är i halmstad, lolo är med cisv och malin fick jag tydligen inte vara med. eller inte för att jag frågade om jag fick men hon erbjöd aldrig iofs heller om jag ville vara med så nä då tog jag det så. men inte hänger jag läpp för det. en film ska hyras och godis ska förtäras. mumma! imorgon ska jag ju ändå jobba så det är kanske lika bra att jag faktiskt stannar hemma ikväll. även om det hade varit trevligare att faktiskt träffa människor. jag är så sällskapssjuk! jag borde skaffa en hund.

jaja nog tjatat om detta.

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback