asfalt, jag är asfalt!

okej. det har varit en givande helg. eller det känns så iaf. den har ju varit så lång så det har varit mycket att ta in. i fredags jobbade jag ju bara och sen så åkte jag till stadsparken där lolo och co var och grillade. skjutsade dom till bongo och insåg att det var tur att inte jag gick in där. japp.
lördagen var som mitt horoskop förutsåg: galet vild. ja för det var så det stod i mitt horoskop. "lördagen kommer bli galet vild om du törs lita på dina impulser" man kan väl säga att det stämde. vi förfestade lite hos mig först, jag och kattis. mamma och pappa hade fest och jag ville ju inte vara sämre liksom haha. sen så gick vi till lolo där vi fortsatte att dricka lite till. när vi druckit en del gick vi ner till apt. väl där fick jag drinkbiljett av isak och det var väldigt uppskattat. och sen handlade vi lite till i baren och dansade salsa och ja gud vet allt vi gjorde. sen när vi gick hem lärde markus mig att leka asfalt. ja det var så han sa när vi helt plötsligt låg ner på marken och lolo undrade vad vi höll på med. "du ser inte oss vi är asfalt, ser du oss?!" stackarn trodde att vi inte syntes haha. sjukt roligt.

söndagen tillbringades hemma hos lolo med tacos och kladdkaka. mums!

sen var det måndag och valborg. och man vill ju inte vara sämre än att man tar tillfället i akt och går ut. så ja det var vad vi gjorde. bongo för en öl och sen piren för en öl. fina grejer det. det är skönt att det finns uteserveringar nu igen!

idag är det första maj och jag varken demonstrerar eller lyssnar på något tal. jag tänkte helt enkelt bara vara hemma och plugga hela dagen. eventuellt kanske också ge mig ut för att käka lunch med kattis. ja och en promenad med lolo ikväll med då. men annars är det verkligen plugget som gäller stenhårt nu. blääää.

hej svejs!

Kommentarer
Postat av: louise

fin helg helt klart. våra tröjor kommer att bli världsklass. jag har för övrigt ändrat så att du också kan kommentera nu. haha. älskade michael jacksn smset idag. så fint! ska bränna photoshop till dig imorgon. lovar! puss

2007-05-02 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback