verbier 070303

jaha så sitter man här efter en skiddag och käkar lite maltesers och dricker cola.
ingen afterski för mig idag. blev lite för mkt av det goda igår. men men. det var ju skoj iaf.
resan började bra med att sas slarvade bort mitt bagage. tack. så jag fick snällt hyra skidor. jaha.usch hyrpjäxor är ju inte riktigt samma sak som sina egna.men vad skulle jag göra. hur som helst hade jag ju endast en outfit att ha påmig hela dagen. hade ju trots allt bara haft på mig den sedan kl 04 på morgonen. kände mig inte så jätte fräsch. men chippen och jag hängde på pub mont fort hela kvällen bara så det var la ganska lugnt. somtur är bor jag ju ovanpå puben också så det är ju inte långt att gå hem hehe. fint det.
detta var alltså torsdagen sammanfattad. nu kommer en galen fredag.
jag vaknar tidigt tidigt och inser att jag inte borde druckit så mycket. men det var ju lite sent då. men det gick bra iaf jag var faktiskt ganska pigg. men det endaproblemet nu var ju bara att jag inte hade några kläder. och verkligen inget jag kunde åka skidor i. så jag fick gåoch handla. sas betalar. tack. så fint. så nu är jag helt nykittad med arcteryx jacka, underställ, fleece, skidbyxor, armada mössa, hestra handskar, allt! jag ser så jävla proffsig ut, synd bara att jag inte kan åka så proffsigt. haha. jaja.
kl 19 kommina väskor iaf så nu har jag massor av kläderigen, skönt.
på kvällen var det iaf middag först sen utgång. på puben är det så att man dricker mest shots, så det var ju bara att ta. känner man då dessutom  bartendrarna är det så att man får en jävla massa hela tiden. kul! usch.ångest idag alltså. chippen skulle jobba tidigt idag så jag fick snällt klara mig själv. men eftersom engelska aldrig har varit ett problem förmig att prata på fyllan så hittade jag ju givetvis lite vänner. närmare bestämt engelsmän. och dom slapp jag ju inte undan senpå hela kvällen. haha. nå väl. nattklubbarna fick besök av my. alltid trevligt säger dom. haha. vid fyra tiden efter några härliga konversationer och nattliga samtal somnade jag gott.
och idag var det upp tidigt igen för skidåkning. livet är hårt!
tror att det blir lugnt ikväll men det är ju inget man kan räkna med. har dock lovat chippen att det blir rejäl utgång på söndag, hur kunde jag lova något så dumt, hjälp.

nu blir det sova och ladda batterierna.

se upp i backen tusen hål i nacken!

Kommentarer
Postat av: louise

tjohoo! snart kommer du hem! fika, fika, fika!

2007-03-06 @ 11:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback